12-02-2012

Header

Lieverds !
Ik heb even een dringend vraagje aan jullie, want zoals jullie misschien al wel hebben gemerkt is ons blog enorm veranderd. Maar ik twijfel nog over header. Ik kan het perfect lettertype niet vinden, dus als iemand van jullie nog een tip heeft voor een leuk lettertype en hoe je dat moet toepassen, zouden wij dat heel fijn vinden!~
Hier zijn alvast wat verschillende lettertypen, welke vinden jullie het beste
Of vinden jullie die we nu hebben het leukst ?






We hebben nu een roze kleur, maar het liefst (zoals je ziet) heb ik een zwart lettertype.
Alvast echt heel erg bedankt !

Kusjes, Floor en Luna


6 opmerkingen:

  1. Ik ben voor de tweede :p
    Ik ga jullie volgen!
    Liefs, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de 2e en de 4e leuk! super leuk blog hebben jullie!
    ik ga jullie volgen!
    mijn blog: loveyourlifelove.blogspot.com
    bij 20 leden, krijgt een van die leden een beautypakket! \

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tweede vind ik het mooist! :) Of anders de vierde inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de 4e het leukst! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    X

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen