11-02-2012

Outfit / Shoplog | Fashion Lover-

Hi Sweethearts♥

Yeaah ! Eindelijk heb ik weer een stapel nieuwe kleren. Gister ben ik naar Nijmegen geweest en heb flink ingeslagen. Ik nam me voor minder bij de h&m te kopen, omdat ik dat al vaker doe. Maar toen ik naar binnen liep werd ik (natuurlijk) weer opslag verliefd. Wat voor kleren ik heb gekocht: Een zwarte oversized blazer, een licht roze blazer (daar ben ik heel blij mee), een kanten t-shirt met lange, uit lopende mouwen (ik ben totally verliefd op kant), een grijze versleten broek, een donker rode bloes (aan de voorkant korter dan aan de achterkant) en een zwarte bolero (altijd handig). Hierbij gelijk de outfits & inspiratie:









Dat waren de kleren hihi, alles van de h&m behalve de bolero (die ik overigens niet gefotografeerd heb), die is van de pieces.
Verder heb ik nog make-up gekocht, daar schrijf ik morgen over.

With love, Luna (en Floor)

5 opmerkingen: