14-07-2012

Outfit | On Vlieland

Lieve lezers,
Ten eerste: ontzettend sorry dat ik niet heb laten weten dat ik een weekje niet kon posten, het zit als volgt: Ik ben voor een weekje vertrokken naar Vlieland, met de gedachte dat daar wel WiFi zou zijn. Dat bleek ook zo te zijn. Helemaal opgelucht dat WiFi het deed startte ik het internet; je ziet het vast al aankomen, hij deed het tóch niet. Er zat niks anders op; ik kon niet eens laten weten dat ik even niet kon posten! De oorzaak is nog steeds niet helemaal helder, maar nu ben ik thuis en kan ik dus gelukkig weer posten (!). Op vlieland heeft mijn nichtje foto's gemaakt, want de straten waren daar super mooi. I hope you like it !







Bloemen t-shirt met taille - H&M, Leren jasje - Pimkie, gebleekte jeans - Dept, Laarsjes - Primark, Oversized stone armband - New Look.

Liefs, Luna.

11 opmerkingen: