18-02-2012

Personal | My Thoughts ♥

Yes, eindelijk is het vakantie !
 Dat had ik wel even nodig. Even vrij zijn, en weg van school. Daarover heb ik wel vaak van die 'heldere inzichtjes'. Dan denk ik: Waarvoor doe ik dit allemaal eigenlijk ? Ik wil later toch niet typisch gaan leven, ik wil iets anders gaan doen... ik wil later echt iets verbeteren, en véel reizen. 
Gewoon weg, weetje, en genieten. 
En als je denkt dat je geen mogelijkheden meer ziet, heb je er dan juist niet heel veel ? Als je alles hebt opgegeven, dan heb je alle vrijheid om overnieuw te beginnen. Dat vind ik zo mooi . Kijk altijd verder, alles heeft een andere kant...
Hebben jullie dat ook wel is, dat jullie zo denken ?
Hier wat foto's zo als ik me soms voel:









Liefs, Luna.



1 opmerking:

  1. Zo leuk om te zien dat foto's op heel veel mensen van toepassing zijn. Ik heb bij die foto's bijvoorbeeld ook het idee: goh, zo voel ik me ook wel eens! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen