27-04-2012

Giveaway | Easy to switch ketting (in samenwerking met trendysieradenwinkel.nl) Closed

Lieve lezers,

Wij zijn ontzettend blij dat wij jullie mogen mededelen dat onze eerste winactie nu gestart is. Deze winactie is echt uniek, en dat dankzij de medewerking van Trendy Sieraden (www.trendysieradenwinkel.nl). Deze website is opgericht door Sandy, ze maakt veel sieraden zelf. Ze heeft erg mooie producten, zo onder andere ook deze unieke ketting die wij mogen weggeven. Het mooie aan deze ketting is ook, dat je hem min of meer zelf kan samenstellen door middel van het switchen van de steen die erin zit.
Wat valt er nu precies te winnen:
- een ketting van 80 centimeter met mooi bewerkte hanger
- een steen in kleur naar keuze ! (keuze uit glinsterend turquoise, paars, geel, wit, rood, zwart en edelsteen turkoois).
In totaal met een originele waarde van €15,- . Misschien vraag je je nu af waarom ik 'originele waarde' zeg. Nou dat komt omdat Trendy Sieraden speciaal voor alle deelnemers aan deze winactie een korting op de ketting heeft gegeven van €2.50 euro. Dus voor iedereen die niet gewonnen heeft, alsnog korting. Is dat niet super ? Klik hier om de actie te zien.
Hier zie je de ketting + stenen in verschillende kleuren:

Klik op de foto voor vergroting.



Wat moet je doen om kans te maken op deze fantastische ketting:
- Volg ons blog met GFC. (heb je geen blog? Je kunt ons ook gewoon volgen via twitter of je gmail account).
- Zet in de reacties dat je meedoet, vermeld daarbij duidelijk wat je allemaal heb gedaan om kans te maken op deze ketting en zet je email-adres erbij.

Wat kun je doen om extra kans te maken op deze ketting :
-Volg ons blog met Bloglovin' (+2 extra winkansen)
-Like dit bericht op Bloglovin' (+1)
-Volg @LunaElisha op twitter (Klik) (+1)
-Vermeld op je blog dat je meedoet aan 'De Winactie op Statements of Fashion' en wat er te winnen valt of zet dit bericht in je Sidebar. (+2)

Allemaal meedoen natuurlijk !

Heel veel liefs, Floor en Luna.

Klik hier om naar de site van Trendy Sieraden te gaan.

13 opmerkingen:

  1. aw wat super gaaf zeg, en natuurlijk lief.
    haha en natuurlijk doe ik mee!
    -ik volg je op GFC.
    -mijn email. manonkoolmees@hotmail.com
    -ik volg @LunaElisha op twitter.

    veel succes allemaal, liefs. :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaauw, wat een prachtige ketting, ik doe graag mee zeg!

    - Ik volg je met GFC.
    - Ik volg je met Bloglovin'.
    - Ik heb het berichtje geliked.
    - Ik volg @LunaElisha op Twitter. (@HLAFB)
    - Ik heb een linkje in mijn sidebar staan.

    Mijn mailadres: hoplikeafashionbunny@hotmail.com

    PS: tot wanneer kan je meedoen? :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarschijnlijk tot vrijdag volgende week, leuk dat je meedoet !

      Verwijderen
  3. Super leuke winactie! Ik doe graag mee :D
    Ik volgde jullie al via GFC, maar nu ook via Bloglovin'.
    Ik heb het artikel daar ook geliked.
    Mijn e-mailadres: cherriesbeauty@live.nl
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee! Inderdaad een leuke ketting!
    Ik doe mee :) (als het mag tenminste haha)
    -Ik volgde jullie al als een van de eerste
    -Ik volg jullie op bloglovin
    -Ik heb het bericht geliked
    -Ik volg je op twitter
    -De winactie staat in mn sidebar!

    Kus Noah
    ps. misschien vind een van jullie het ook leuk om mee te doen aan mijn winactie?
    pps. Fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super vet, heb al altijd zo een ketting gewild dus ik doe zeker mee!
    Ik volgde jullie al met GFC!

    Als extra kansen heb ik alles gedaan.
    - bloglovin
    - geliked
    - ik volg op twitter (mijn naam is: jlalfairytale)
    - de winactie staat op mijn give away lijstje!

    Liefs
    en een fijne vakantie :)

    ps. e-mail: justlikealovelyfairytale@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hi
    leuke give - away !!
    - Volg ons blog met GFC.= gedaan
    -Volg ons blog met Bloglovin' (+2 extra winkansen)= gedaan
    -Like dit bericht op Bloglovin' (+1)=gedaan
    -Vermeld op je blog dat je meedoet aan 'De Winactie op Statements of Fashion' en wat er te winnen valt of zet dit bericht in je Sidebar. (+2)= ga ik doen !

    ik heb geen twitter dus dat kan niet !!
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Wat een super leuke give away daar doe ik graag voor mee.
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten.
    Veel succes met jullie give away.
    Liefs flo

    p.s. mijn email adres is:
    creatief-bezig@hotmail.com
    en tot wanneer loopt jullie give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, deze ketting vind ik echt heel gaaf! Dus ik doe zeker mee.
    Ik volg jullie met GFC (deed ik al hihi)
    Ik volg jullie nu ook met Bloglovin
    Ik heb het bericht geliked
    En het staat ook op mijn blog: http://fashionofrieneke.blogspot.com/p/give-aways.html

    Liefs, Rieneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik vergat mijn emailadres: rienekewelboren@hotmail.com hihi x

      Verwijderen
  9. Wauw wat een mooie ketting, Ik doe zeker mee met deze winactie!
    - ik volg je met GFC en bloglovin!
    - ik heb deze post geliked op bloglovin
    - Ik volg je op twitter
    - en de link van deze winactie staat op mijn blog!
    http://dutch-beauty.blogspot.com/p/links.html
    email: dutch-beauty@hotmail.nl

    FIngers crossed! :)

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee met je give away.
    Ik volg je op blogspot.
    mailto:y.oeeki@hotmail.com
    En ik heb een artikel over je give away geschreven:
    http://yoekchng.blogspot.com/2012/05/win-win-win-give-away.html

    http://yoekchng.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen