13-04-2012

H&M Wishlist

Liefste Lezers,
Sorry dat we de laatste tijd wat minder actief zijn ! Floor is intussen bezig met een leuke post over haar outfit, dus die komt er nog aan ! Maar voor nu is hier mijn H&M wishlist. Ik ben nog steeds weg van mooie zachte/pastel kleurtjes en zwart/wit, dus vandaar dat dit ook een beetje in die kleurstelling is.
Helaas ben ik de laatste tijd een beetje snel door mijn geld heen, dus zou ik toch echt nog eventjes moeten wachten. Tot nu lukt het me nog om niks uit te geven, maar met deze leuke dingetjes weet ik niet of ik het nog lang volhoud, haha.
Read more voor mijn wishlist ! 



1. Losse blouse in de kleur taupe. €19.95
2.Wit bloesje met kraagje en versiersels. €9.95 (+een erg aantrekkelijke prijs)

of
3.Sandaaltjes met slee-hak. €34.95
4. Short van versleten denim. €14.95
High waisted Jeans-short. €24.95.


Nagellak in de kleur: Get a Rose for me. €3.95.
Zonnebril. €7.95.

Gouden halsketting. €7.95.


Knuffels, Luna.

5 opmerkingen: