23-01-2012

Stage dag 1

Hee!
Vandaag eerste dag stage, ik was daar om 5 over 8 (iets te laat, oepss) maar gelukkig dacht mijn stagebegeleider dat het tussen 8 en half 9 was. Hele dag gewerkt, en dat moet je dan maar weerstaan, heerlijke taartjes neerzetten en koekjes en chocolade sorteren . 
En ja hoor, ik kreeg een prachtig schortje voor, maar ach het viel nog best mee. Om half 1 mocht ik alweer gaan , wat een luxe. Mijn stagebegeleider was heel aardig, ik mocht nota bene een halfuur eerder weg en ik kreeg een gratis brood, een taart en (gebroken) speculaasjes die over waren mee.
Ze zei dat ik hard gewerkt had, dus helemaal blij naar huis, met mijn tas met taart etc.
Die hebben we net even lekker opgegeten.
Morgen weer om 8 uur daar zijn, en waarschijnlijk om 12 uur alweer weg.
lovelovelove.

Liefs, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten